keremtahamom_ Anne yanı olarak hangisini aldınız ya da alacaksınız? Park yataktaki alt değiştirme yerleri kullanışlı oluyor mu
Edakrpnr_0 keremtahamom_ ben park beşik aldım ahşp beşiğin duruşu güzel ama kullanışlı olduğunu düşünmüyorum bende şuan 38 haftalık hamileyim daha öncesinde ablam hamileyken ahşap beşik aldı kullanışlı değildi hiç o yüzden park daha iyi bence
Nur321 keremtahamom_ ahşap aldm şimdi almış olsam park alırdım kesinlikle kullanış olarak park daha güzel
Ucarbabyy keremtahamom_ ikisini de aldım ama tek kullandığım anne yanı sallanan park yatak iyiki almışım kesinlikle çok kullanışlı alt açmalı yeri de vardı ben hiç kullanmadım kullanırım sanmıştım ama gereksizmiş
KuzeyinAnnesi10 keremtahamom_ anne yanı park yatak kesinlikle 5 yaşına kadar kullanılıyor ve istediğin yere götürüyorsun çok rahat.
Asus1 Ben heyner 7 in 1 diye bir beşik almıştım ahşap ama anne yanı falan da oluyor büyüyor falan vaya kullanışlı bir çocuğu 2 yaşına getirdik sıra ikincide bakalım 😀
Hatice_70 keremtahamom_ bende bir çok kişiye sordum ve herkes park beşik dedi bende park beşik aldım anne yani olabiliyor 🌹
e_blue_sky_a keremtahamom_ asansörlu ahşap beşik aldım 60a 120 çilek odalarından. Park toz tutar astimim var benim
Olivia keremtahamom_ kesinlikle park beşik. Zaten o alt açma yerleri pek kullanılmıyor . İlk bebeğimde annemler almisti ahşap beşik ama malesef kullanilmadi ve çöp oldu ikincisinde park beşik tercih ettim oğlum bir yaşına kadar kullandı sonrada kendi yatağına geçti ikisine oda yaptık. Şimdi yine park beşik kullanicaz inşallah
e_blue_sky_a keremtahamom_ henüz kullanmadık. Çilek güzel bir marka + asansörlü olması; memnun oluruz hedalde… yatak işbir kiki aldık indirimde idi çok güzel Bi tarafı 3yasa kadar sert diğer tarafı 3yas sonrası.
Dunyammmm keremtahamom_ 2side var ahsap besik küçük olanindan bir yasa kadar kullandık sallanma özelliği güzeldi bitek onun harici kullanissiz . Daha sonra park yatak aldm büyük olanindan kızm 4 yaşında hala kulaniyor çok daha kullanışlı