1209038 Kızlar izmir de olan buca kadın doğum hastanesinde güzel bakan doktorunuz varmı ben oraya gidiyorum hiç ilgilenmiyorlar güzel bakmıyorlar maddi yönden sıkıntım olduğu için özele gidemiyorum
fatmakaratas 1209038 Muhammet Cevat Şerif benim doktorumda tavsiyeler üzerine gittim. Çok iyi tatlı bir doktor tavsiye ederim
snmatas 1209038 Hangi doktora gittin canım ben şükriye arısoya gidiyorum başından beri memnunumda ama hatice burcu çınarı çok tavsiye ettiler 2 Ocak’ta randevum var bide ona gidicem bakalım
1209038 Güzel bakıyormu ben gidiyorum doktorun odasına girmemle çıkmam bir oluyor ultrason bakıyor tamam gidebilirsin diyor
Kuzucum 1209038 valla çok duydum ismini. Dpgum yapan arkdaş var çok mennun. Hiç bilmediğin bir doktora gitmektense tavsiye edileni dene derim.
Gullusah 1209038 kadın doğum da doğum nasıl odalar falan nasıl onu hiç bilmiyorum bilgin var mı tek kişilik odalar var mı mesela
1209038 Gullusah hiç bir bilgim yok canım şuan 14 +3 hamileyim doktor cinsiyet öğrenmek için bile 2 3 ay sonra gel dedi başından sağdı sağ salim doğsun da tek kişilik yada 10 kişilik fark etmiyor benim için
1209038 snmatas ben Şükriye Arısoya ilk gittiğimde girmiştim çok ilgilenmedi benle bende Mehmet beye sıra aldım çok güzel ilgileniyor allah razı olsun
Bureyer Muhammet cevat şerif doktorum çok iyi ilgileniyor ailemizin doktoru nasipse 2 haftaya sezeryane alıcak. Heyecanlıyım özel oda nasıl oluyor veriyorlar mı isteyene acaba