Merhabalar, ben de gebelik şekeri çıktı . Çok acemiyim bu konularda. Diyetisyenim Cuma listeyi verdi. Fakat Dahiliye randevum Çarşamba günü. Bende evde öncesinde diyet listesine uyup ölçüm yaparak gitmeyi planlıyorum. Tokluk şekerinizi öğünden kaç saat sonra ölçüyorsunuz? Doktorunuz ne önerdi bu konuda banada yardımcı olursanız sevinirim.