Aysegolcuk Hatice99 bende acayip açıkıyorum sürekli yemek yiyorum ben daha hissetmiyorum bebeğimin hareketlerı 😔 aynen bende acayip çikolata canım cekiyor
oznuryalcn Aysegolcuk Canim 16dan beri hissediyorum benim oglusum cok hareketli masallah yerinde durmayi pek sevmiyo galiba 😂
Aysegolcuk oznuryalcn ben Perşembe günü kontrolum vardi masallah bebek çok hararetli 😂 ama ben hissetmiyorum ya😔 kendini göstermek istemedi doktor kalk hopla biraz dedi en sonunda gösterdi kendini ve kiz olucak inşallah🙏❤️ Ya çok güzel duygudur canim şimdi keşke bende hissetseydim
oznuryalcn dml33 Bu haftalarda migdende hissetmen imkansiz canim ultrasona bile gittiginde gobegine degil kasigina bakiyolar 😊
Aysegolcuk dml33 yok canım daha yurkarda değil ama bilmiyorum çoğu kişi orada bebeğini hissetiyor diyorlar
dml33 oznuryalcn biliorm ondan sasirdm zaten ama en son cuma gittim ultrasona gobek deligimin yanindaydi doktor ordan bakti demekki midemle alakali bisey o pit pit 😊😀
Minnoshamis Aysegolcuk bende 19+ 1 im canim , benimde insallah kizim olucak belim agriyodu benim doktor suda eriyen magnezyum verdi bi tane onu iciyorum cok sukur iyi oluyorum 👶😊😊
Aysegolcuk Minnoshamis iyi çok şükür benim vitamin çok düşük 3 tane vitamin ilaçi kullanıyorum oda karın ağrısı yapiyor canım😔
oznuryalcn dml33 Canim benim istersen forumda bi tartisma ac belki senin gbi hisseden vardir bana su haftalarda imkansiz gbi geliyo ama Allah in isi bilmiyorum canim 😊 Aman saglikli olsunda ister migdene yakin olsun ister rahmine 😂😂😂
Aysegolcuk Sezgin aynen canım bendede oluyor ne yesem boğazım çayır çayır yanıyor ne yapacağımı bilmiyorum
dml33 oznuryalcn aman aman herkes ustume gelir midede olur mu diye zaten bn daha hissetmedigim icin bilemedigimden sordm haftalarımız yakin diye 😀tabiki saglikli olsnda gerisi onemsiz 😊
oznuryalcn dml33 Dogru soyluyon canim gereksiz insan cok sabret 1 2 haftaya bebis kendini zaten. Belli etcek 😃😃
dml33 oznuryalcn sabrediorm cnm o saglikli olsnda bu haftaya kadar neler cektim hareket etmesi işin guzel yani onada beklerim 😀