Safie2020 cok sukur hersey yolunda garip olmam disinda tabi vucudum bildigin kiriliyo yani o derece heryerim agriyo, kafami kaldıramıyorum kaldirdgiimda sanki bisi akiyo beynimde, dunden beri burun tikanikligi da var öksürük zaten vardi yatip yatip kaliyorum iste nabim ☺️☺️ bizde 19+5 deyiz detsyliya dazgirdik herseyimiz yolunda cok sukur hic bi skinti cikmadi, ben diger teslteri de yaptirmadim valla yani ne ikili uclu dortlu hic birini yaltirmadim zaten bebekde bi sirun gorunmuyodu doktorum sen bilirsin dedi bende yaltirmadim zaten kendi kendime stresezsokcaktim kendimi yoksa o yuzden yaltirmadim. Erkek bebek bekliykruz insallah senin kinin cinsiyeti ne?☺️☺️