Fdmgnr Tugce_7 özele. Gittiğim için medstar yıldız Koray duman doğumumu da fatih Gündoğdu ile yaptım memnun kaldım
Tugce_7 Fdmgnr aa bende ona gittim ilk kontrolümdü 🤭 aslında memnun kaldım sadece çok rahat bi doktor 🙃
Fdmgnr Tugce_7 bence rahat olması çok güzel tüm hamileliligimi pimpirikli bı insan olarak pozitif gecirmemi sağladı 😃
Yesim0722 Memorial , Gülbin işgören destici.. Hamileliğimden önce de rutin kontroller için kendisine gidiyordum. Şuan 10 haftalık hamileyim, hala kedisine gidiyorum. İnanılmaz naif ve bilgili bir hanımefendi. Çok memnunum.
Fdmgnr Tugce_7 evet ama bu bizi de çok güzel etkiliyor açıkçası doktorun nekadsr rahat pozitif olursa bende okadar rahattım ilk doktorum çok negatifti 12.haftaya kadar negatif olarak geçirdim 13 14.haftadq.koray hocaya geçtim ve tüm hamileliğim çok şükür onun rahatlığıyla pozitif oldu🤲 doğumu da Koray hocanın yaptırmasını çok istedim ama izne gittiği zaman bebişin geleceği tuttu fatih hoca vardı o girdi doğuma ama gayet memnun kaldım 2. Çocukta onu da tercih edebilirim
mlkechnn Medstar Topçular Murat Doruk gidiyorum.Çok yoğun kalabalık olmasına rağmen pozitif enerjik çok yoğun severek yapyor 😊
Melmedusa Medstar Murat Doruk Hoca gerçekten ne kadar yoğun olursa olsun ilgileniyor ve bir dahaki gelişinde seni unutmuyor her şeyi hatırlıyor soruyor bu da güven veriyor insana. Ben de araştırarak en çok Murat Hocayı duyduğum için ona gitmiştim. Hiç pişman olmadım :)
mlkechnn Melmedusa Bende bir bebegim karnımda kalbi durdu bana söylerken gerçekten üzüldüğünü hissetim. Patoloji için devlet hastanesine yönlendirdi 3 aylık süreçte de hep çıkan sonuçlar için hep wp iletişim de kaldık muayeneye gitmeden. Şimdi tekrar hamieyim yine gidiyorum
Melmedusa mlkechnn çok üzüldüm kaybınız için 😔 Evet dediğiniz gibi kan tahlillerini ben de devlette yaptırıyorum hiç sorun yapmıyor. Hep çözüm odaklı ve rahatlatıcı yaklaşıyor.
_33- Memorial Timur hoca iyi ama memnun olmadığın hayal kırıklığı yaşadığım kişi medstar Mustafa sağlamdır. Sırf para için bir sürü gereksiz şey çıkardı ve negatif küçümser tavırları hiç hoş değildi internetteki reklamlara kanıp gitmiştim bende psikolojimi yerle bir etmişti geçen sene