Bilged benimde 6.haftada ortaya çıktı canım dahiliyeye gittim beni endokrin doktoruna yönlendirdi her ay düzenli olarak kontrole gidiyorum bu ay içerisinde yani 3.ayım dolunca bana İlaç verdi yarım doz olrak alıyorum çok yüksek değil ama hamile olduğun için biraktiramayizda dedi bende iki çocuğumda yaşadım dedi çoğu gebelikte olabiliyor dedi benimde önce yoktu ama dedi ki TSH değerleri değil serbest t3-t4 değerleri önemli dedi bana senide doktora yönlendirir gerek varsa ilaç verir ama senin daha erken benim 3.ayim dolunca ilaç verdi