sibel-ya ballı ılık su ve günde bir fincan nane limon çayı içerek atlatmıştım ben 10 haftalık gebe iken. Boğaz ağrısından ziyade aşırı öksürük vardı düşük yapacam diye korkuyordum doktor antibiyotik verdi atlattım. Şimdi 38+3 olduk yarın doğuma girecem hafif boğaz ağrısı var nane limon ile atlatmaya çalışıyorum