Silaybooo123 Arkadaşlar çok şükür 5+3 olduk elhamdülillah ve dünden beri bir ağrı var sol gözüme de vuruyor ara sıra içimden ateşim varmış gibi normal mi
Tugcegurdal_ Silaybooo123 benim de 16ya kadar şiddetli olmuştu. Daha sonra kesildi 30dan sonra tekrar başladı