DeryaE hayır hayır, hiç rahatsız etmiyor. Benim hiç etmedi yani. Lohusa pedi almamıştım ben depend yetti. Zaten bana ilk etapta hastaneden verdiler hatta onlar taktı. Doğumdan sonra. 2.yide onlar değiştirdi. Sonra ben istemedim depend taktım. Çok kolaylık sağlıyor. Ve hayırlı doğumlar diliyorum. Hiç stres yapma, bebeğine odaklan 😘 şimdiden geçmiş olsun