Kızlar merhaba. Bu yaşıma kadar hiç saçımda kepeklenme olmamıştı. Ama son 1 haftadır saçlarımda kepeklenme var. İlk başta acaba şampuanı mı iyi durulayamadım dedim ama her banyodan çok iyi durulayıp öyle çıktım. Kepeklenme çok azken epeyce artmış. Neler yapabilirim bunu geçirmek için, bilgisi olan var mı?