Irsi bir hastalık. Bende küçüklüğümden beri var. Hamilelikte daha da arttı. Yaz aylarında daha çok oluyor genelde, yorulduğunda ve uykun geldiğinde de kendini gösteriyor . 39 haftalık hamileyim, 1 aydan fazla süredir olmuyor şükür. Ama yazın uykularımı kaçırıyordu. Eşime masaj yaptırıp öyle uyuyakalıyordum. Uyandığımda zaten geçmiş oluyordu. Dediğim gibi hamilelikten önce de çektiğim bir rahatsızlık olduğu için ben sadece uyku ile geçirebiliyorum bunu.