Arkadaşlar ben doktoruma bir türlü karar veremiyorum. Çok iyi bir kadın doktora gidiyorum şuan ama çevremden diğer doktorlar için de çok başarılı sezaryeni şöyle kolay böyle iyi diye yorumlar alıyorum. Henüz 9 haftalığız. Doğum şekli vs belli olmadığı için doktordan emin olamadım. Sizce tek bir doktorla devam etmek mi lazım yoksa bu süreçte diğerlerini de denemeli miyim henüz erkenken ?