Nnoktaa Aybarssmom_ az kaldı az. Salı kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor. 2024 ocak gelsin ben daha saklamam fırtlatırım 😂 bu gidişle 14-15’i bekleyemeyeceğim 🤦♀️😂😂😂
Aybarssmom_ Nnoktaa benim de yarın var kontrolüm, aralığın son haftası ben artık bütün tuşlara basmaya başlayayım diyorum 😅
Nnoktaa Aybarssmom_ sene kaybı olmasın aralıkla. O yüzden ocağı bekliyorum 😂 1 ocak tatil 2 ocak iyidir diyorum hep 😂
Aybarssmom_ Nnoktaa ay evet bir de o var mesela ben Aralık doğumluyum onun saçmalıklarını yaşıyorum bazen 😅
Arzuanne Aybarssmom_ amin ama hiç sanmıyorum ağrıdan duramıyorum şuan bile eşim diye hastaneye gidelim hastaneye gitsek nolcak bir şey yapamıyoruz diyip yolluyorlar delircem artık onun yüzünden Bursa’dan taşındık onu da ayrı bi boğasım var
Ilba_34 Arzuanne 20. Haftadan beri ne ağrılar çektim normalde ağrı eşiğim yüksektir ama dayanamayacak ağrılar çektim ter atıyordum yarı doğum gibi doktora söylediğimde bebeğe bakıp herhangi bir sorun görmediği için bu ağrılar normal sadece parol veriliyor hamilelikte dedi eşim bazen çektiğim ağrıya dayanamayıp gidelim acile diyordu ama dediğiniz gibi bir şey yapmıyorlar o zaman bana ne iyi gelirse onu yaptım masaj duş ılık su torbası öyle öyle 36. Haftaya geldik
Esraaar 38+3 haftalığız yaklaşık 2 haftadırki belim çok ağrıyor aşırı şiddetlenince sıcak bi duş alıyorum iyi geliyor günde 2 kere aldığımda oluyor belimi destekleyerek uyuyorum o da iyi geliyor sırt üstü yatış pek önerilmiyor ama o da iyi geliyor