Seymanurrrkaya kızlar çok kötü durumdayım bi anda karnımda aşırı kaşınma hissettim kuruluk çok diye çatlak kremini sık sürmeye başladım gün içerisinde vücuduma dağıldı kaşıntı şimdi baş edemiyorum sebebi nedir bu tarz sorun yaşayan oldumu aranızda