ben de çok dikkat etmeye çalışıyordum aman düşük çıksın yükselmesin diye ve genelde düşük çıkıyordu düzenliydi. sonra idrar tahlilimde keton çıktı yani açmışım, doktorum o da zararlı dedi bebek için, diyetime eklemeler yaptı bi şekilde toparladık. sizin de şeker baya düşük çıkmış belki bununla ilgili olabilir. size tavsiyem diyetinize eklemeler yapabilirsiniz, çok dikkat edince de sıkıntı oluyor