Yani eğer arkadaşınız kalp atışını hissettiğini iddia ettiyse doğru değil. Karın seğriyo gibiyse bence belirti sayılmaz ki zaten daha bebeğin kalbi atmaya başlamış olmaz olsa da hissedilmez yani. Kasık ağrısı, göğüslerde şişkinlik,uyku hatta saçların ilk haftalarda dökülmesi gibi belirtilerim olmuştu benim.