Aysennnnnn merhabalar istanbul veya ankara demişsiniz ama ben Konya Novafertil Fuat ali hocaya gittim şuan gebeyim kessinlikle öneririm 35 bin kredi kartına taksitle ödeme yaptım, kalan embriyo dondurmak için tek seferlik 8500 sonrasında yıllık 1250₺ olarak ödeme olacağını söylediler ve tek bir para lafı geçmesi herkes inşallahlar, hayırlı evlatlar olsunlar, iyi misinizler ile karşılandı söylendi kessinlikle tavsiye ederim