Premsesko benimde bütün belirtileri varmış nerdeyse ama ben hamilelige yormustum hepsini. Aşırı derecede ödem vardı sismistim haftada 2 kilo alıyordum, görmekte zorlanıyordum bulanık görüyordum her şeyi odaklanamiyodum, başlangıçta 5-6/9-10 olan olan tansiyonum 8/13-14e çıkmıştı ve geçmeyen şiddetli baş ağrısı vardı, idrarım turuncuya yakındi ve çok kötü kokuyordu bide köpük köpüktu hep . Bunlar hatırladığım belirtileri. Ama ben bunları yaşadığım halde görenler hiç hamile gibi degilsin çok hareketlisin diyordu bence bilmeden yaşamak daha iyiymiş şimdi hamileyim ve çok korkuyorum yeniden olacak diye ama doktorumda korkma bu sefer biliyoruz ona göre takip ederiz diyor belkide olmazsın diyor