33 haftalık gebeyim 6 ayrıdır neredeyse öksürüyorum basta salgın o bu şu dedim gecistirdim ama yok bu kadar uzun sürmez denemedik sey kalmadı doktor ilaçta vermiyor nefes almaktan korkuyorum öksürecem diye altıma kaçırıyorum çoğu zaman yarım edin nasıl geçecek bu illet perişan oldum