IremmLem çok şart canım kesinlikle almalısın. Biz eczaneden izotonik su alıyoruz siringayla 2 CC bı burnuna 2 CC bı burnuna yapıyoruz. Sonra aspiratörle çekiyoruz miss gibi otribebe nazal burun aspiratöru kullanıyoruz biz ucu bittikce internetten sipariş verirsin günde 3. Kez temizliyoruz en az çünkü çabuk tıkanıyor ve korkuyorum çünkü 4.aya kadar sadece burunları dan nefes alıyorlar