Kızlar suan 34haftalıgım perşembe günü randevum var 35 haftalık oluyorum sezeryan olucam 37 de alacak gıttıgımde sizce sezeryan için belırlı bir gün verır mi ben vermesını istiyorum ona göre hastanenin fiyatlandırma birimiyle konuşucam sizlere kaç haftalıkken gun verdiler