NurDemir Arkadaşlar benim maalesef yüksek tansiyon sorunum var.Şuan 31 haftalığız ve ilaçla kontrol altında tutabiliyoruz.Çoğu kişi sezeryan olursun diyor.Sizin tanıdığınız bildiğiniz ya da kendiniz tansiyonu olup normal Doğum yapan var mı ?