Rozalii-67 yani ben 2.hızımın hamileliğinde 6-7aylıktım keşfettiğimde o zman kullanmştım suan 10haftalık gebeyim ama ilk 6-7haftamda çok aşırı kaşıntım vardı yaptım sorunda yaşamadım daha bugün sabah yine damlattım sorun olacağını düşünmüyorum çnkü bebek isteyenler de kullanabiliyor hamileliği kolaylaştıryor