Gulsumkarabay1 Arkadaşlar çok zor durumdayım 11.haftadan beri kaşınıyorum şuan 15 haftalığım kaşımaktan her yerim yara oldu döküntü var aynısını yaşayan oldu mu doktora söyledim cildiyeye git dedi ama sıra bulamıyorum sizce neden olabilir lütfen yardımcı olun😢
Aysemm44 Gulsumkarabay1 Bende 15 haftalığım hep kaşınıyorum ilk gebeliktede kaşınıyordum kardeşimdede aynı sorun vardı onda tansıyon yüksek çıkmıştı ondan kaşınıyordu doktor öyle demişti krem yazmıştı bende onun kremini sürüyordum şuan gene kaşıntı başladı
Zumrut___ Gulsumkarabay1 hiç tahlil falan yapmadı mı doktorun ? Ciğerden gelen bi kaşınma mı ne olabiliyormuş . Bende de olmuştu çünkü doktırum tahlil yaptı ciğerden değildi krem yazmıştı geçmişti ama sadece bacakları daydo
Gulsumkarabay1 teacher-mom21 teacher-mom21 aynı şekil yaradan kabuk oluştu şimdi ama hala kaşınıyor 😢
Gulsumkarabay1 Aysemm44 sende de döküntü var mı tüm vücudum su çiçeği çıkarır gibi benek benek yara oldu yoksa sadece kaşınıyor musun
Gulsumkarabay1 Aysemm44 saçım ve yüzüm hariç her yerim hem kaşınıyor hem yara gebelik bitene kadar sürer mi bu
Aysemm44 teacher-mom21 Bendede aynı bide bu 2 gündür bacağımda küçük morarmalar oluyor soracam pazartesi doktora
Aaa122 Gulsumkarabay1 parmak araları ile başlıyor kol altı daha çok küçük kırmızı sonra birleşiyor onlar yani bilmiyorum
Gulsumkarabay1 Zumrut___ hayır direkt cildiyeye attı ilgilenmedi bile 1 aydır mahvoldum dediğini yapayım gidince tahlil isteyim
Merve1414 Gulsumkarabay1 benimde oyle elimin üstü tamamen yara resmen kolarimda ve bacaklarımda deri döküntüsü ve mide bulantım var kusmalarim yeşil yeşildir yemekte yesem yeşil çıkardı önce şampuandan falan diye düşündüm karniminda catlayacagini düşünmüştüm sonra doktora gidince soyeldi cildiyeye git dedi bende aile hekimine sabah çok erken gittim 9 da orda kan verdim anlattım durumu karaciğer enzim değerlerinde bakarmisiniz doktoruma anlattim ama sadece cildiyeye yönlendirdi beni ki bı supe aklımda kalachina tedbirimi alayım dedim sagolsun doktor testi yaptı temizdi bişi cikamdi sadece troid değerim 2.5 kat artmis onun içinde şuanda ilaç kullaniyorum bende 14+ 4 oldum bugün
Gulsumkarabay1 Merve1414 kusma hariç tüm belirtilerimiz aynı benimde ellerimin üstü yara egzama gibi aile hekimi mi tiroidlere baktı