Parsmommy cutecik ama ücretsiz izin almaya çalışıyor. Bunun için olsa şikayette bulunup tazminat için ugrasmasi gerekmez mi
cutecik Parsmommy ama işveren onu çıkartmak istemiyo ki raporu bitmiş başlaması lazım ama hanımefendi çalışmak istemiyo 2 senelik tazminatı bırakmak istemiyo ben yerinde olsam gözüm ne tazminat görür nede bidha o marketin önünden geçmek isterim yaşanılan olay çok üzücü bir olay
Belginylmz nazli0306 markette çalışıyorsanız mudurunuze soykeyin ucretsiz izin kullanmak istiyorum diye o usttune soykesin onay werdigimde form dolduruyorsunuz nekadr kullanmak istersenis
nazli0306 Parsmommy 2 yıldr calışıom tazminat almadan çıkmak istemiyorum bu kadar şeye bıde tazminat ı onlaramı brakayım
Memuranne2 nazli0306 merhaba ücretsiz izin için bebeğin sağ doğması gerekiyor. Bence maddi durumunuzu bilmiyorum ama bir süre işten çıkın derim zaten market yani hemen iş bulursunuz. Birde hamile olduğunuz dönem de size neden ağır iş yaptırdılar ki maddi durumunuz varsa bir avukata danışın derim dava açsanız nasıl olur
nazli0306 Memuranne2 teşekkürler fakat ücretsiz izin sadece doğum dan sonra alınn izin değil çocugun hasta olması durumunda bile alabılıomuşun
Memuranne2 nazli0306 evet ama o kadar zor bir durum ki babası hastane de yatalak olan arkadaşım alamadı. Verilmedi. Çocuğu hastane de yatan arkadaşım alamadı. Kaç senedir kamuda idari işler uzmanıyım bir kişi aldı sadece onun da çocuğu kelebek hastası doğum sonrası direk alınıyor o yüzden öyle dedim. Market sahibi akraba filan olur verir bilemem ama
Parsmommy cutecik aynen bende kocama yumruk atmışlar ,bana acımasızca davranmislar önünden bile geçmem oranın siz gibi. Resmen travma sebebi
Mercan_35 cutecik yapılan haksızlığa,kötülüğe susmak çözüm değil hanımlar.. Yasa,hukuk çerçevesinde haksızlığın üstüne gideceksin ki hayat güzelleşsin. Marketin önünden geçmemekle neyi düzeltebilirsin🥴 Nerden girdim bu başlığa sinir oldum sabah sabah aaaaa
Mercan_35 october iyide bir iş ahlakı var. Hamile birine ağır yük taşıtmak ne iş ahlakına ne vicdana sığar.
october Mercan_35 ben ağır yükten mi bahsettim? 12 saat çalışması için dedim. valla herkes 12 saat çalışıyor.
nazli0306 Mercan_35 sonunda beni anlayan biri şuan inadına başka mağazada aynı şirkette çalışıom yasal haklarımı aryrm aynı zamanda
nazli0306 october valla yasal hakkını bılmeyen calışmaz kardeşim bn biliom ve hakkımı adam sen çalış 12 saat
Mercan_35 nazli0306 işin rast gitsin canım. Haksızlığa susmak ona ortak olmaktır. Mücadeleni et sakın bırakma 💞