A-engin10 aynı durumdayız😊 ilki erkekti net hissediyordm ben de, bu kız dediler şimdilik netleşmedi, 18 i dolduracağız nerdeyse hala ses seda yok belirgin şekilde, arada hissediyor gibiyim birkç gündür ama, bakalım sağ salim doğsunlar da anca öyle rahatlarız 🙂