ncbkyaa canım ozur dileyerek soruyorum , yumurtalar uyarilirken ilişki sakıncalı mı ? Çünkü perhiz süresi 3 gün wma fazla bekleyiste spermlerin kalitesi dusuruyormus.Ama diğer türlü de engelli bebek vs olur , döllenme oluelr diye de korkuyorum.Bilgi verebilir misin🙏