25 kasımda adet gördüm en son pcosluyum o yüzden takip edemiyorum sadece 2 haftadır kasıklarımda ağrı var ve göğüslerim şiş acıyor. Geçen hafta kasık ağrım çok diye kaset test aldım negatif çıktı. Acaba dedim idrar yolu mu doktora gittim değilim. Kadın doğuma gittim ultrasonla bakıldı ama bebek yeniyse görünmezmiş sanırım. Şuan kasıklarımda ve göğüslerim de ciddi ağrı var. Kan vermek istemiyorum üzülüyorum ama normal mi bu ağrılar adetim bittiğinin 1 hafta sonrası ağrı başladı.