Ketenprensess Kızlar 20 haftalık olduk bile 5 aylık😗doğum heralde,Nisan gibi olur sizce bahar ya tam uzun kolmu alayım kısa kolmu bilemedim kıyafetlerini teşekkürler…
Gonca29 Ketenprensess ben de 20+4 teyim hem uzun hem kısa kollu alıyorum havanın durumuna göre giydiririm diye düşünüyorum