Meringo amin çok teşekkür ederim 🥰🙏herhangi bir probleminiz yoksa bekleyin benim eşimin yıllık izninin bitmesine 3 gün kala doğurdum siz düşünün 😀 doktorum 41. Haftaya kadar bekletti benim de zaten ağrım açılmam suyum vs olmadı yatış yapıldı 3.200 kg Doğum yaptım ben , benim bebeğim de çok kilolu bir bebek değil ama normal kiloda sağlığı yerinde çok şükür 🙏 siz de öyle düşünün kimsenin dedıgıne aldırış etmeyin.sağlığı yerindeyse 3 kg da normal 2,5 kg da öyle düşünün