Okula giden bir cocugum var toplayıp toplayıp getiriyor 1.5 yaşında da Bi kızım daha var artık okullar açıldı açılalı illallah geldi ya abartısız haftanın 2 günü hasta oluyorlar tam geçti diyorum geri geliyor kaç gecedir uykusuzum şimdi de küçüğe hava tutmaya çalışıyorum Allah’m keşke ben hasta olsam çocukların hastalığı col kötü ya elimden hiç bisey gelmiyor acı çekiyorlar defalarca uyarıyorum okulda hasta çocuk göndermeyin her seferinde bulasip geliyor dışarı çıktığım yok başka birinden gelsin dicem artık çocuğu bile okula göndermekten korkuyorum doktor doktor geziyoruz hep aynı ilaçlar aynı tedavi ev bildiğiniz eczane oldu ama bana mısın demiyor öksürük bitirdi bizi nolur bitkisel doğal takviye önerebileceğiniz birsey var mıdır Allah rızası için bittim tükendim artık🥵