Canans iki adet gör. Sonra git dr a. Baktır ne var ne yok.
Şuan yapabilcek bişe yok ki kürtaj yapmamalarına ben çok sevinmiştim.
Kendi kendine ilerleyen doğal olan herşey gibi daha iyi
Düşük ile kürtaj yapılan bi arkadasmda iki ay sonra rahminde su toplaması oldu sebebi rahme müdahale edilmesi.
Akışına bırak stres olma. Ağrın olursa iç ilacını. Rastel bana çok iyi geliyordu ağrı kesici.
Ben sallamadım , tek sürekli ped takmak pişik yapmştı tek derdim oydu :)