Bennuss Kızlar 33 haftalığım ama bebek hep sağda duruyor hiç solda ortada değil karnım sağda duruyor bi sebebi varmıdır acaba sizdede aynı durumlar varmı
Hatice_70 Bennuss 32+3 um bende öyle bir şey yok da belki gövdesinin bir kısmı otaraftadir yani tamamen nasıl orda olabilir ki hareketleri nasıl
Glcn-61 Bennuss orda o şekilde rahat ediyordur orda duruyordur canım 😊 zamanla döner zaten aksi bi durum olsa doktorunuzda söylerdi bugüne kadar
Glcn-61 Bennuss bide döndü ve kanala yerleşmeye hazırlanıyordur Kanala girmişte olabilir doğum yaklaşıyor bence gayet normal çünkü benimde öyle 34 haftada sağda ve kanala yerleşmişti öyle de aynı şekil duruyor
Bennuss Glcn-61 hep prda valla baş aşağı zaten ama maalesef sezeryanım ben ondan orasına bakamıyorum hiç ama sağ veya solda durması cinsiyet ile alakalı bişey mi acaba 😀
Haticerman Haftadayim benimde genelde sağa toplanıyor sağ tarafım şişiyor minik füze oldu diyorum hatta 😂 doktoruma sorduğum da çok yorulduğun zaman yapar onu dedi korkulacak bisey yok dedi
Bennuss Haticerman benimde kız yani inşaallah kızdır 😀32 haftadayım daha gecen hafta yine sordum kıza benziyor dediler hep öyle bu zamana kadar kıza benziyor olarak geldik süpriz olmazsa bakalım 😀
Haticerman Bennuss bundan benden korkuyorum her gittiğim de soruyorum gecen detayli ultrason da yine sordum kız dediler umarım supriz yapmaz kız anası olarak herseyi pembe yapmaktan kendimi alamıyorum 😂😍
Bennuss Haticerman bende o yüzden ortak renk aldım hep 83 kiloyum karın kasım cok sıkıymış cok zor görünüyor bebek zorlanıyolar bilmiyorum hep kıza benzettim diyolar ondan kaç lere özele gittim en son işte gecen hafta sordum artık kocaman bebek oldu hala benziyor dedi bakalım ne doğacak gecen akrabamız erkek demişler kız doğmuş doğumda cok değişik korkuyorum vallahi 😀
Haticerman Oteldeki doktorum aslında kesin konuştu bana o yüzden ona güveniyorum renkli falan da bakılıyor ya 😂😍 hatta parti de yaptık umarım değişmez dedim değişsin canım nolcak bide mavi balon patlatırsin demişti ama hala kız diyo 😍😂