Açıkcası ben iyileştim zannettim arkadaşlar, 3 ay oldu sezeryan olalı. İyileştim diye düşünüp ağır kaldırdım , yukarlara uzanıp sildim, ne varsa yaptım. Çünkü ağrım yoktu, iyiydim. Ama son iki gün ameliyat yerim ağrıyor. Ve kalp atışı gibi hareketlenmede var. İğne gibi batmalar var. Çok hassaslaştı sezeryan yerim. Sizce ne olmuş olabilir. Ben iyileştiğimi eski halime geri döndüğümü zannetmiştim🙄 bazen ameliyatlı olduğumu bile unutuyordum