İlk 3 ay bulantıdan dolayı hiç yiyemedim kilo da almadım ama son 2-3 aydır fena iştahım açıldı ve toplam 13 kilo almışım. Doktorum gebelik şekerin yok ama varmış gibi dikkat et çok almışsın dedi. Sürekli açım nasıl dikkat edeceğim bilmiyorum . Bebek de 2 hafta önden gidiyor . Durduramıyorum kendimi hep açım. Siz de durumlar nasıl ? Bi ben mi bu kadar kilo aldım 🙄🙄