Kızlar sol kasigimda kramp tarzı şeyler hissediyorum ağrı değil de ve belim ağrıyor sabah biraz oldu temizlik vs yapmadım acaba belirtiler başlamış olabilir mi bata 1 hafta var bu ay sanki olacak gibi bi his var icimde tam geçen sene bu aydan beri korunmuyoruz ama olmadı herhangi bi sıkıntı da yok doktora gittim yumurtan çatlamış