muhammedd Ankara-58 ikinci doğum daha korkutucu ilkinde bi endişe vardı ama ikinci neler olacağını bile bile gitmek çok daha zormuş
Ankara-58 muhammedd aynı bende o düşüncelerim cnm ilkinde başına ne gelecek bilmiyorsun ikinci stres oluyo bildiğin icin
Mervettas muhammedd ayyyy ben de aynı şeyi düşünüyorum.artik kabuslar görmeye başladım bu gece rüyamda suyum geldi doğuramadan bir türlü 😂
Egyildizz Ben ben ağlıyorum hatta nasıl doguracam diye ilk bide ondan galiba neyle karşılaşcagimi bilmediğim için bir yandan da kasılıyorum Allah’ım sen yardım et hamilelere
Yagmurrrx Ankara-58 Bazen içime bir cesaret geliyor hiç korkmuyorum, bazende aşırı korku sarıyor şimdi doğum başlasa ne yaparım diye kara kara düşünüyorum 😂
Melike_4949 Ankara-58 hayır korkmuyorum , dogurmak istiyorum inşallah 😅 ben biraz soğukkanlıyim ama sezeryan olur falan diye korkum var tabiki sağlıkla gelsinler inşallah