Ben hem devlet hastanesine gidiyorum evime yakin oldugu icin hemde arada özel hastaneye gidiyorum devletteki 32de bıraktırdı baska bisey demedi ama özeldeki 32de birak ama oksapar iğne başla dedi devlette doğurcağm icin deettekink dinledim ama acaba hatami yapiyorum kafam çok karıştı