Bizim gelinimiz ve bi akrabamız orda yaptı doğumunu çok iğrenç bir sistemleri var sadece gebe bayanı alıyolar yukarı tek başına sancı çekiyor açılması tamamlanana kadar yanına kimseyi almıyorlar. Abimin eşinde öyle olmuştu biz aşağıda bekledik öyle saatlerce yengemde yukarda tek başına sancı çekti hiç destek olamadık bu da psikolojik yönden baya etkiliyor. Diğer akrabamızda da aynı olmuş tek başıma yürüdüm koridorda vs. Demişti. Bende şuan 30 haftalık gebeyim tekden hastanesine gidiyorum sırf bu yüzden şehir hastanesini tercih etmedim eş desteği ve yanında birinin olması bana göre çok önemli. Eğer bana farketmez dersen gidebilirsin oraya