34+4 oldum ama zaman durdu sanki hiç geçmiyor benim gibi misiniz siz de? Sezaryen olacağım 38 ile 39 arasında artık kontroller her hafta olacak. Bu haftaki kontrolde doktor sezaryen tarihini verecek çok heyecanlıyım. 4 hafta kaldı bu mantıkla ama zaman resmen geçmiyo arkadaşlar durdu kaldı. O kadar zaman geçti aylar geçti nisanda hamile kalmıştım ama şimdi son 4 hafta geçmiyoooo😭 var mı önerebileceğiniz aktiviteler? Bebek odası yapmıyoruz biz direkt çocuk odası aldık onu da sonra kullanacağız şimdilik bizim odada yanımızda yatacak onunla upraşamıyorum o yüzden😄 hastane çantasını da hazırladım bütün kıyafetlerini hvalularını nevresimlerini battaniyelerini vs de yıkayıp ütüledim bişey kalmadı yoacağım beklemekten başka🤷🏻♀️