Ayyseek esraauznts gebelik şekerine baktırdınız mı canım doktor bunların olabileceğini söylemişti bana
Bus123_ esraauznts ben ilk haftalarında yaşıyordum 13 14.haftakatda B12 çok düşük çıkmıştı ve takviyeyle geçti
Btl-Als esraauznts Bende panık atak var ve sürekli o durumları yaşıyorum canım stres yaptıysan bir şeye tetiklemiş olur
Ayyseek esraauznts anladım panik atağın falan mı var acaba birde ileriye gebelik haftası illaki kan pompalama da günlük çekebilir kalp bazen kötü düşünmemek gerekir canım
esraauznts Ayyseek yok canım panik atak falan yok. Kalp rahatsızlığımda hiç olmadı ilk defa böyle bir şey başıma geldi. Bayılacak gibi oldum. Bebeğe bir zararı varmı acaba diye tedirgin oldum
Ayyseek esraauznts ona olmaz da sana olmasın canım önmli olan önce senin sağlığın sen sağlıklı olunca oda sağlı olur merak etme olur arada bazen bana gebelik şekeri var şekerden dolayı arada kalp sesimi duyuyorum nerdeyse bişey olmaz allahın izniyle ❤
esraauznts Nabzım yükselmeye başladı hissettim ondan sonra fenalık geldi uzun sürmedi aslında ama çok kötüydü kalbim sıkıştı