Kızlar aradım ama bilgi alamadım bi türlü bağlanamadım kadın doğum bölümüne.Medicanaya gidenler bebeğinizi muayenede 4 boyutlu görebiliyor musunuz yoksa sadece siyah beyaz mı ? detaylı ultrason çok pahalı sadece muayene ücreti ödeyip bebeğimi 4D görmek istiyorum da