umrumdadegil aynen kız dursun öylece benimki yukarıda çıkmadı biliyor musun hep aşağılarda karnım erkek bebise hamile gibi topa dönmedi bi😂 doğru diyosun kız belki 36-37 ye kadar yapmazlar çatı muayenesini. İnşallah kuzum ya güzel beslenmeye kilo aldıracak şeyler yemeye gayret ediyorum düzenli her gün. 30. Haftada gittim işte geçen perşembe 1450 gramdi aslında internetten baktığım kadarıyla haftasına göre uyumlu kilosu ama anlamadım gitti doktorun vardır herhalde bildiği dedim kendi kendime. Ya bende zaten zayıfım bünye meselesi de olabilir çok kilolu da olmayabilir bebeğim bana cekerse. Babası da öyle çok kilolu değil normal yani. Ay sağlıkla kavusalim ya şuan bakıyorum da uhh diyorum koca 30 olmuşuz zaman çabuk geçiyor aslında ya