elifgocmn-80 Arkadaşlar iyi akşamlar. 4+6 haftalıkken yani bu hafta perşembe keseyi gördüm boyutu 17 mm doktorum haftaya gel kalp atışını duyalım dedi. Haftaya çarşamba günü 5+6 oluyoruz. Kalp atışı duyar mıyız? Aydınlatabilir misiniz beni?
AleynaResul elifgocmn-80 bu kişiden kişiye değişiyor bazıları en geç 7-8 de duyuyor ben 5+4 te duydum kalp atışını :)
Zumrut___ elifgocmn-80 sana hemen gel demiş. Bende 4 haftalıkken gitmiştim 3 hafta sonra kalp atışını duyalım dedi. Garanti olsun diye biraz geç bi tarih söyledi galiba
elifgocmn-80 Ayyseek eşimle tartıştık 2 saat önce bana küfürler etti. O yüzden o sesi duymaya çok ihtiyacım var. İnşallah duyabilirim.
Ayyseek elifgocmn-80 Duyarsın canım inşallah ama 6 yı görüp öle git garanti olsun bu dönemde eşin destekçin olsun canım yani hassas bi dönem bu dönemler
GizemTuzcu elifgocmn-80 öncelikle stresten uzak dur eşinin dediklerini düşünme kalp atışını duyarsın eğer duyamasan da üzülme 7. Haftadan sonra duyan bile oluyor
Ayyseek elifgocmn-80 hani öyle gitmiştim ben o haftada gittiğimde duyulmadı ama farklı olabilir sabırsızlanıyosan git canım inşallah duyarsın 🥰
elifgocmn-80 GizemTuzcu çok yoruldum. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Canım künefe çekmişti geçenlerde korkumdan isteyemedim. Şimdide evden git diyor bana yatak odasının perdesini falan düşürdü kornişi kırdı. Hem korkuyorum hem üzülüyorum.
GizemTuzcu elifgocmn-80 öncelikle bu süreçte herşeyden önemlisi bebeğin ve sensin çok üzüldüm hamileyken insan gerçekten daha duygusal oluyor biraz daha düzgün davransa eşin keşke herkesin hayatında zorluk var ama sen herşeye üzülmemeye çalış kendini koru
elifgocmn-80 Zumrut___ bilmiyorum bana çok olumlu konuşuyor beta değerlerim kese boyut vs çok iyi dedi haftaya gel kalp sesini duyalım dedi ama tedirginim erkense duyulmazsa diye
Lalemmm12 elifgocmn-80 dinlemesen de korkma alttan muayene de yapma ben karşıyım yinede sen bilirsin ben 6 haftalık kese gördüm bebek yok dendi 9.haftada bebeği gördüm kalbini dinledim 🥰