Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.18+3’teyim.Göbeğim sanki çok büyük ama normal mi bilmiyorum.Yani bebek görüntüsü mü gaz mı kilo göbeğimi asla çözemedim.Bu haftalarda bu kadar çok büyümedi normal mi? İlk gebeliğim ve erkek bebek.Bu konuda tecrübeli annelerimizin yorumlarını merak ediyorum💜🌸
