İlk gebeliğim ve sizlere sormak istedim. Bugün tam 36+1 oldum . Ve 1 hafta öncesine kadar nefes alamayacak kadar kötüydüm . Bebek çok yukardan baskı yapıyordu. Ve 3 4 gündür o nefes darlığı bitti ve ağırlarım da sanki yok oldu bu bebeğin başının doğum yoluna girdiğini mi gösteriyor. Tecrübeli anneler söyleyebilir mi ?