Arkadaslar kızımız olacak ben güneş istiyorum ama yanına bi isimde esim koyacak bir turlu karar veremedik. Ustelik güneşe de cok elestri aliyoruz esim esmer ya kiz esmer olursa gunes sacma olurmus. Güneş kızgın sicakmis bebek asabi olurms sacma sapan seyler iste. Oysaki ben bebegimin olacagini en zor ve aci gunumde öğrendim kanser hastasi annemin sayılı gunu kaldığını ogrendigim gun hamile oldugumu ogrendim 10 sonrasında da annemi kaybettim bu bebek bnm dunyama gunes gibi doğdu bana hayat verdi ayakta kalmami sagladi yani. Sizin fikirlerinizi alabilir miyim? Sizce gunes nasil ve yanina nasil bi isim yakışır?