Dilarademiryurek Feri123 özele takipliyim ben 32.haftamdayım doktorum normal muayeneden sonra direkt nstye soktu beni görmekte fayda var her hafta ya da 10 güne bir gel dedi
Feri123 Dilarademiryurek 1 haftadır çok rahatsızım canim rahat oturamiyorum bile kasik ağrısı gibi ağrı geliyor gittiğimde beni de sokar o zaman bu sefer
Dilarademiryurek Feri123 yani siz de ağrı ve sancılarınız olduğunu söylerseniz nst çekerler devlete takipliyseniz zaten 35. 36. Haftada anca uygun görüyorlar ama bence gerekli
canss_96 Feri123 34 de kontrole gittiğimde doktor nst şuan gerek yok 36 da nst ve hafta 1 kontrol dendi