Balbebikim 27 haftalık oldum iki gündür geçmiyor panik atak ara ara vurmaya devam ediyor. Resmen psikolojim bozuldu önceden böyle şeyler yoktu başına gelen var mı neler yapıyorsunuz o durumda.
Uydurbisey Balbebikim ara ara yaşıyorum hosgeldin seni tanıyorum biliyorum kendimi çok yormusumndiyip onun varlığını ve arada gelebileceğini kabul ediyorum.Kendimi dinlendiriyoruz ya da zevk aldığım bir etkinliği en az 30dk yapıyorum özellikle açık havada yürüyüş bana çok iyi geliyor
Balbebikim Premsesko baktırmadım yarın dr kontrolum var orada bakarlar. Siz panikatak anında neler yapıyorsunuz💕
Meltemrabia Cankuss35 duruma göre konuşulur uygun görürse tabii bazı ruhsal hastalıklara ilaç gerekebiliyor
Cankuss35 Meltemrabia gebelikte tekrarladı benim hormonlardan kaynaklı . En ağrını yaşıyorum ve bebeğin strsten üzüntüden daha çok etkileneceğini düşünüyorum .
Balbebikim Cankuss35 siz baya erken başlamışsınız doktorum bana yarım çay bardağı kadar melisa çayı içenilirsin demişti Sizde doktorunuza dalıbailirsiniz.
Balbebikim Uydurbisey evet yürüyüş yapmak bana da iyi geliyor ama aklımdan çıkmıyor gerçekten beni çok etkiliyor 😣